Vistas de página en total

lunes, 4 de mayo de 2015

FEDERICO MALDONADO NEIRA
4/MAIG/2015

Vaig a comentar-vos el significat d´una cançó que es titula "this is a mans world" de James Brown.
 Aquesta cançó vol expressar que encara que els homes han fet grans descobriments i han inventat i construit moltíssimes coses, aquest mon no seria res sense les dones. Aquesta cançó el que reivindica es que les dones son les que fan que el mon valga la pena, i no entenc como hui en dia hi ha homes que todavía es senten superior a elles solament pel fet de que durant molts anys hem viscut en una societat masclista i eren els homes els que feien descobriments e inventaven coses, com diu la cançó.

https://www.youtube.com/watch?v=juTeHsKPWhY


1 comentario:

  1. 27 MAIG 2015
    VICTORIA LÓPEZ RODRIGO

    Estic sorprendida perquè aquesta cançó m'agrada moltíssim però nunca, de veritat, nunca m'havia parat a pensar o a escoltar la lletra, i ara que ho he fet m'agrada moltíssim més per el que la lletra diu. i me sorpren que aquest home composara aquesta cançó i més en la época que la va escriure perquè era més masclista que ara. Té molta raó en el que diu perquè sí, els homes han fet moltíssimes coses, però les dones també i nunca o casi nunca es reconeixen aquestes coses. No estic dient que ara tenen que dir que les dones son millors o superiors als homes ni molt menys perquè no és veritat, a soles volem que vegen que tots som iguals.

    ResponderEliminar